Work of Bryan

Is het bureau van Bryan Benninga. Bryan heeft meer dan 15 jaar ervaring bij marketing- en communicatiebureaus en heeft gewerkt voor de meest eigenzinnige mediamerken van NL.

Als marketing manager bij Nieuwe Revu, Panorama en Playboy heeft hij ervaren wat de impact van een markt in transitie is op een organisatie. De kennis die hij heeft opgedaan als business development manager bij Sanoma gebruikt hij nu voor jouw organisatie.

Bryan faciliteert, adviseert en positioneert. Mensen en bedrijven. Zet hersens aan tot spinsels. Van creativiteit naar zakelijke realiteit. Heeft Communicatie Wetenschap gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam en succesvol de opleidingen NIMA C en Digitale Marketing Strategie & Leiderschap afgerond. Daarbij is hij oud topsporter, vader van drie, fan van The Work en pianist bij de lokaal wereldberoemde Abcowboys.

De kracht van samen

Bryan werkt afhankelijk van het project samen met verschillende bureaus en specialisten, o.a. Kumpany, Supercel, Jona Rotting, Cluck concepts, Tomarkt, Bureau Beaufort, Waterloo en Van Lennep.

Vanwaar die naam?

Work of Bryan knipoogt naar de film Monthy Python’s Life of Brian. Naast de naam is het vermogen van deze groep komieken om op eigenzinnige, intelligente en humoristische blik naar de wereld te kijken iets wat hij bewondert en probeert na te streven in zijn werk.

Download de introductie met een aantal cases en recente opdrachten.